Przejdź do głównej zawartości

Polecane

'Najsłabsze ogniwo' Robert Małecki

 ' Zło czai się w każdym z nas. Dlatego wszyscy jesteśmy podejrzani.' Piotr Warot jest znanym autorem powieści obyczajowych. Pewnego dnia podczas rodzinnego grilla, którego jest organizatorem ginie jego brat wraz ze swoją dziewczyną. W pierwszej chwili rodzina myśli, że młodzi chcieli pobyć tylko we dwoje i pewnie zaszyli się w jakimś SPA na romantycznym wyjeździe. Kiedy jednak kolejne dni nie przynoszą żadnych wieści od Aleksa i Aliny sprawa wydaje się jasna- stało się im coś złego. Na dokładkę ze swojego domu ucieka młody Kuba Magiera- sąsiad Warotów. Czy zaginięcie tej trójki ma coś ze sobą wspólnego? Przez jakie trudności będzie musiał przebrnąć główny bohater, by dosięgnąć prawdy i oczyścić się z niesłusznie stawianych zarzutów? Robert Małecki serwuje swoim czytelnikom historię pełną napięcia i tajemnic czyhających na każdym kroku. Nie możemy być pewni, kto mówi prawdę, a kto stara się za wszelką cenę ukryć różne fakty mające wpływ na główną sprawę. Mkniemy między taje

[WYWIAD Z AUTOREM] Piotr Bojarski

Dziś kilka pytań, na które odpowiedzi udzielił mi Piotr Bojarski- autor wielu książek, m.in "Biegacza", który nie tak dawno ukazał się na rynku wydawniczym.


zdjęcie pochodzi z profilu facebookowego autora

Gatunek, po który sam chętnie sięgam to inteligentna sensacja z
domieszką historii. Na przykład książki Arturo Perez-Reverte -
"Cmentarzysko bezimiennych statków" czy "Szachownica flamandzka".

Pisanie jest dla mnie odskocznią od codzienności i przygodą. Daje na
pewno możliwość przeżycia z własnymi bohaterami czegoś, co w moim
życiu nigdy się nie zdarzy. To wciąga!

Autorem, którego najbardziej cenię jest Hm, to trudne pytanie. Chyba
nie mam jednego mistrza. Z polskich pisarzy kryminałów szczególnie
cenię Marka Krajewskiego, Zygmunta Miłoszewskiego, Bartłomieja
Rychtera. Z autorów zagranicznych: Henninga Mankella, Arnaldura
Indridasona, Arturo Perez-Reverte, Dominika Dana, Leonardo Padurę...

Ostatnio przeczytany tytuł, który mogę z czystym sumieniem polecić to
"Istota zła", napisał ją Luca D'Andrea. Niesamowity klimat włoskich
Dolomitów i zbrodnia sprzed lat. Połknąłem w kilka wieczorów.

Bohaterowie moich książek są dla mnie jak rodzina. Nie opuszczają
mnie nawet, gdy jadę do pracy albo biegam. Często o nich rozmyślam.

Gdy akurat nie piszę książki to planuję kolejną. Zboczenie zawodowe.

Moi czytelnicy są dla mnie bardzo ważni. Cieszę się, gdy komentują
to, co napisałem. Do każdej opinii przywiązuję dużą wagę. Przecież dla
nich piszę :)



Link do mojej recenzji "Biegacza"


Komentarze